Šā gada "Moonlight Party" viesis Martins Solveigs (2)

TVNET
CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Šovasar, 11.jūlijā, Saulkrastu pludmalē jau trešo reizi notiks deju mūzikas pludmales festivāls "Moonlight Party". Pasākuma galvenais viesis būs pasaulslavenais franču dīdžejs un producents Martins Solveigs (Martin Solveig), informē producentu kompānija "Undercover".

Dalību "Moonlight Party" jau apstiprinājis arī kreatīvais Londonas audio un video mākslinieku duets Addictive TV, kuru svaigākais veikums ir web treilera izveide šā gada Oskara laureātei - filmai "Graustu miljonārs".

Šobrīd notiek pārrunas ar vēl vairākām inteliģentās deju mūzikas pasaules zvaigznēm, un pilns viesmākslinieku sastāvs tiks izziņots tuvāko mēnešu laikā.

"Moonlight Party", kas ir viens no Latvijas stilīgākajiem ikgadējiem pasākumiem, šogad piedzīvos vēl nebijušu vērienu - sešas skatuves un vairāk nekā 50 mākslinieku no dažādām pasaules valstīm. Līdzās virknei Eiropā populāru dīdžeju šogad pasākumu plānots papildināt gan ar pašmāju, gan ārzemju zvaigznēm, kas uzstāsies dzīvajā, tādējādi padarot festivāla programmu daudzveidīgāku un bagātāku. Tāpat arī pasākumā plānotas vairākas "chill-out" zonas, kas jūras krastā ļaus izbaudīt patīkamu un meditatīvu atmosfēru.

Šogad pludmales festivāla atmosfēru varēs izbaudīt arī pa dienu, jo "Moonlight Party" sāksies jau plkst. 15 dienā, garantējot plaša spektra izklaidi līdz pat pulksten septiņiem nākamajā rītā.

Visa pasākuma norises laikā speciāli ierīkotā teritorijā notiks arī "Moonlight Party" tirdziņš. Pasākuma organizatori lūdz atsaukties tirgoties gribētājus, kas vēlas pārdot oriģinālus mākslas darbus, interesantus apģērbus, rotas un citas lietas. Interesentiem lūgums sūtīt epastu uz info@undercoveragency.lv

"Izvērtējot situāciju Latvijas izklaides industrijā, esam nolēmuši saglabāt ļoti draudzīgas ieejas biļešu cenas, kas, salīdzinot ar daudzo mākslinieku priekšnesumiem, kurus būs iespēja baudīt, patiesībā būs ļoti demokrātiskas - pirmās 1000 biļetes visai dienai maksās tikai 5 Ls, pēc tam 10 Ls , bet vēlāk to cena nepārsniegs 20 Ls," norāda producentu kompānijas "Undercover" vadītājs Reno Grinbergs.

Uz pasākumu iespējams iegādāties arī ierobežotu skaitu VIP biļešu. Šo biļešu īpašnieki varēs izvairīties no rindām pie ieejas, izmantojot speciālo "VIP Fast Track", kā arī izmantot divas "VIP Lounge" teritorijas, kas atradīsies līdzās lielajām pasākuma skatuvēm. Pirmo 50 VIP biļešu cena būs 10 Ls, vēlāk 17 Ls, bet pasākuma laikā VIP biļešu cena sasniegs 30 Ls.

Biļetes uz "Moonlight Party" pieejamas no trešdienas, 25. marta, visās "Biļešu serviss" tirdzniecības vietās, "Statoil" degvielas uzpildes stacijās un ReklaMarket kasēs.

Informācija par Moonlight party viesmāksliniekiem:

Martins Solveigs ir viens no slavenākajiem franču dīdžejiem un mūziķiem pasaulē. Viņš ir house mūzikas modes un stila ikona, ar franču elektroniskajai mūzikai raksturīgu skanējumu, smalkumu un glamūru. Mūziķis izdevis divdesmit singlus, un lielākā daļa no tiem kļuvuši par Eiropas deju mūzikas superhitiem, piemēram, "Madan", "Jealousy", "Rocking Music", "I’m A Good Man", "Everybody", "Something Better" un "Rejection".

Nupat nācis klaja arī Marina Solveiga jaunākais studijas albumums "C est la vie“. Viens no šā albuma singliem "One, 2, 3" šobrīd ieņem augsto ceturto vietu Eiropas MTV deju mūzikas topā.

Addictive TV dēvējami par pasaules labākajiem audiovizuālajiem māksliniekiem. Ietekmīgā deju mūzikas izdevuma DJMAG topā AddictiveTV par pasaules labākajiem vīdžejiem oficiāli atzīti divas reizes, un vēl divas reizes viņi ieņēmuši topa otro pozīciju.

Addictive TV darbu vēsture ir bagāta - viņi veidojuši video remiksus tādiem Holivudas grāvējiem kā Iron Man, Max Payne un Take the Lead ar Antonio Banderasu. Apvienības pēdējais veikums ir treilera veidošana oskarotajai filmai "Graustu miljonārs". Viņi ir uzstājušies Pompidū centrā Parīzē, Modernās mākslas muzejā Šanhajā un projicējuši savus darbus uz Londonas Nacionālā teātra ēkas. Addictive TV kļuvuši arī par vairāku Eiropas festivālu galvenajiem māksliniekiem.

Addictive TV profesionālās spējas novērtējis arī japāņu uzņēmums Pioneer, kas savus DVJ atskaņotājus konstruēja ciešā sadarbībā ar šo radošo apvienību, ļaujot AddictiveTV veikt jauno modeļu testus.

Komentāri (2)CopyDraugiem X Whatsapp

Nepalaid garām!

Uz augšu