"Prāta vētra" par miljonu veidos filmu (88)

LETA
CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Grupa "Prāta vētra" ar alus darītāja "Cēsu alus" atbalstu veidos filmu, kuras budžets varētu būt no pusotra līdz diviem miljoniem latu.

Kā šodien preses konferencē informēja grupa "Prāta vētra", filmu sauks "Lielībnieku akadēmija jeb mītavnieku neticamie piedzīvojumi". Grupa "Prāta vētra" līdz šim jau ir filmējusies "Cēsu alus" reklāmas klipos ar līdzīgu tematiku.

Grupas "Prāta vētra" līderis Renārs Kaupers stāstīja, ka šogad aprit 20 gadi, kopš grupa dibināta. "Līdz šim mēs esam iesaistījušies teātra spēlēšanā, alus brūvēšanā, mums ir piedāvāts uzņemt dokumentālu filmu par grupu, rakstīt autobiogrāfisku grāmatu, taču neviena no idejām nav īstenojusies. Grupai tūrēs allaž līdzi ir bijusi kamera, un ir tapušas vairākas īsfilmas, no komēdijām līdz trilleriem," stāstīja Kaupers.

Ņemot vērā šo pieredzi, "Prāta vētra" ir nolēmusi filmēties romantiski muzikālā komēdijā, kuras sižets tiks veidots, izmantojot vēsturiskus notikumus.

"Filma vēstīs par laiku 18.gadsimtā, kad Ernests Johans Bīrons Jelgavā jeb toreizējā Mītavā uzņēma Krievijas carieni Katrīnu II," stāstīja grupas mūziķis Kaspars Roga.

Viņš uzsvēra, ka filma būs politkorekta. Tā būs kostīmfilma, un vienīgie amatieri, kas tajā piedalīsies, būs "Prāta vētra" mūziķi, bet visi pārējie projekta īstenotāji būs profesionāļi.

"Valsts naudu filmai netērēsim," solīja Kaupers.

Filma varētu parādīties uz lielajiem ekrāniem 2011. vai 2012.gadā.

Filmas pirmais atbalstītājs būs "Cēsu alus", kas šim projektam izveidojusi alus "Mītava" skārdeni.

"Cēsu alus" valdes priekšsēdētāja Eva Sietiņsone-Zatlere neatklāja, cik lieli līdzekļi ieguldīti jaunās alus skārdenes radīšanā. Viņa stāstīja, ka pagājušajā gadā sadarbība ar "Prāta vētru" alus "Mītava" brūvēšanā un popularizēšanā bijusi veiksmīga, jo ir pārdoti divi miljoni alus "Mītava" pudeļu.

"Tā kā skārdeņu produkti Latvijā kļūst aizvien populārāki un mēs ceram uz labiem laika apstākļiem vasarā, tad prognozējam, ka šogad "Mītavas" alus skārdenē pārdošanas apjomi palielināsies par 50%," teica Sietiņsone-Zatlere.

Komentāri (88)CopyDraugiem X Whatsapp

Nepalaid garām!

Uz augšu