Top pirmais kopīgais TV seriāls Latvijas un Lietuvas skatītājiem.

CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Naktī uz ceturtdienu Rīgā, Daugavas krastmalā, tirdzniecības centra “Mols” apkārtnē šķīdīs stikli, motocikli joņos viens pakaļ otram un, iespējams, pat sadragās vienu otru ūdenstvertni. Taču policiju uz notikumu vietu izsaukt nevajadzētu – šeit vienkārši tiks uzņemtas epizodes jaunam Lietuvas un Latvijas asa sižeta TV seriālam.

Galvenais šā projekta mērķis – palīdzēt Lietuvas un Latvijas filmu un seriālu industrijai paplašināt savu auditoriju, izlauzties no vienas valsts rāmjiem un iekarot kopīgu Baltijas tirgu. Lai ieinteresētu abu valstu skatītājus, seriālā ir aicināti populāri Lietuvas un Latvijas aktieri, kuri labi pazīstami ārpus savu valstu robežām: Mirdza Martinsone, Rēzija Kalniņa, Arnis Līcītis un Ģirts Ķesteris no Latvijas, savukārt no Lietuvas seriālā būs redzami Regimants Adomaitis, Saulius Balandis, Vītauts Rumšs, Gabija Riškuviene. Filmas producents ir Lietuvā dzīvojošais latvietis, pazīstams Lietuvas televīzijas producents Māris Martinsons. Jaunā seriāla sižets ir dinamisks un spraigs, pilns negaidītu pavērsienu, asu situāciju un intrigu, kā arī varoņu ar ļoti dažādiem un daudzpusīgiem raksturiem. Patlaban sākta demo sērijas filmēšana, kura kā paraugs tiks piedāvāta Latvijas un Lietuvas televīzijām. Sākotnējais nosaukums ir “Refresh”, kas tulkojumā no angļu valodas nozīmē “atsvaidzinājums”. Kopā plānots nofilmēt 40 sērijas, katra no tām ilgs 45 minūtes. Iespējams arī turpinājums - tas atkarīgs no skatītāju atsaucības. Trešdienas vakarā plkst.22.30 plānots sākt filmēšanu tirdzniecības centra “Mols” teritorijā. Tiks uzņemti dažādi kaskadieru triki: divu galveno seriāla varoņu pakaļdzīšanās ar motocikliem, motociklistu lēciens cauri ūdens tvertnēm un caur stiklu – skatloga imitāciju.

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp

Nepalaid garām!

Uz augšu