Sabiedrībai apnikusi pārmērīgā uzmanība, ko žurnālisti velta tādām zvaigznēm kā Šerila Krova, Ozijs Osborns, Meraija Kerija, Britnija Spīrsa un Lenijs Kravics, uzskata izdevums "Entertainment Weekly".
Zvaigžņu tiražēšana kļūst apnicīga.
Šerila Krova varētu būt apmierināta ar to, cik viegli un dabiski viņai izdevies atdzīvināt septiņdesmito gadu ģitārpopu. Viņa ir kļuvusi par savas paaudzes Tomu Petiju vai Bobu Sīgeru. Tomēr uzņēmīgajai dāmai ar to nav diezgan - vēl vairākus mēnešus pēc viņas jaunākā albuma iznākšanas visā Rietumu pasaulē (nu jau droši vien arī Austrumos) nevar atvērt preses izdevumus vai ieslēgt televizoru, neredzot Krovas žilbinošo smaidu kamerām. Laika posmā, pirms MTV sāka savu uzvaras gājienu, rokmūzikai bija noslēpumainības un neatļautības oreols, ko atspoguļoja arī masu mediji, uzskata "Entertainment Weekly" komentētājs Deivids Brauns. Lai uzzinātu, kā kāda zvaigzne izskatās īstenībā, vajadzēja rūpīgi gaidīt nejaušas publikācijas vai atsevišķus mūzikas šovus televīzijā. Rokzvaigžņu izvairība bija daļa no viņu tēla. MTV parādīšanās šo scenāriju izmainīja uz visiem laikiem, turklāt īpaši pēdējā laikā, kad repa zvaigznes tiecas izrādīt savu materiālo labklājību pretstatā grūtajai bērnībai nabadzīgā rajonā. Raidījumi "Cribs" ("Ligzdiņas") un "The Osbournes" iemieso šo jauno pārmērīgās atklātības tendenci. Liela daļa šovbiznesa mistērijas pagaist, vērojot, kā Ozijs iznes atkritumu kasti, Meraija Kerija pozē pie kurpju skapja, Lenijs Kravics lielās ar saviem apartamentiem laikrakstā "The New York Times" un Britnija Spīrsa gozējas modes šovu pirmajās rindās.