Rīgas Geto muzeja tīmekļa lapa ieguvusi divas zelta balvas ASV reklāmas konkursā

LETA
CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ieva Čīka/LETA

Nesen izveidotā Rīgas Geto un holokausta Latvijā muzeja tīmekļa lapa ieguvusi divas zelta balvas gadskārtējā Minesotas štata reklāmas konkursā «The Show».

Minētajā konkursā tīmekļa lapa saņēma zelta balvu kategorijā «Integrētas sabiedrisko pakalpojumu kampaņas» un zelta balvu kategorijā «Digitālās reklāmas - tīmekļa lapas».

«Olson» galvenais radošais direktors Denniss Raijens atzīst, ka Rīgas Geto un holokausta Latvijā muzeja mājaslapas veidošana aģentūrai bija «īsts sirds projekts». «Šī balva mums ir īpaši nozīmīga, jo tik daudzi mūsu labākie darbinieki brīvprātīgi un bez atmaksas ziedoja savu laiku šim projektam. Tas liecina par to, cik ļoti viņiem tuva rabīna Barkāna paustā ideja, ka savstarpēja tolerance veicina mieru un sapratni,» uzsver Raijens.

Reklāmas aģentūra «Olson» ir sadarbojusies ar Rīgas Geto muzeju uz pro bono pamata kopš 2013.gada. Grafiskā romāna stila tīmekļa lapa tika atvērta 2014.gada 28.aprīlī, Holokausta atceres dienā, un tā piedāvā sešu izdzīvojušo ebreju stāstus, kā arī interaktīvu ekskursiju pa Rīgas geto. Izmantojot Globālās pozicionēšanas sistēmas (GPS) tehnoloģiju un īpašu «Google Street View» integrāciju, digitālais piedzīvojums ļauj cilvēkiem visā pasaulē izstaigāt Rīgas geto 17 kvartālus un piedzīvot izdzīvojušo cilvēku stāstus to notikuma vietās.

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp

Nepalaid garām!

Uz augšu