10.martā LR1: Vai zābaciņus šoziem notīrījāt? Krīze ir iespēja. Arī reklāmai? (8)

CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: flickr.com/ginnerobot

Protams, ir risinājums - katru sezonu pirkt jaunus zābaciņus, varbūt pat divreiz. Tomēr ne visi to var atļauties, un droši vien katrs kāro, lai, reiz nopirkti, tie kalpo no gada gadā! Bet, lai tā būtu, ir jāpadara vairāki darbiņi! Kā kopt apavus īpaši ekstremālos apstākļos? Vai tiešām tas jādara katru dienu? Un ar kādiem līdzekļiem glābjami novārtā atstāti ziemas apavi?

Par zolēm, krēmiem un birstēm no 9:00 līdz 10:00 sarunāsimies ar Latvijas Kurpnieku biedrības priekšsēdētāju un apavu kvalitātes ekspertu Ivaru Burakēviču.

Mēdz teikt - krīze ir iespēja! Briti pat saka “žēl laist garām tik izcilu krīzi!” Bet vai tas attiecināms arī uz reklāmu, kas piedzīvojusi patiesi dramatisku tirgus kritumu? Bet varbūt sarūk tikai budžeti, nevis reklāma? Kādas ir krīzes laika tendences industrijā, kas lielākoties nodarbojas ar uzdevumu “Lūdzu, lūdzu, nopērc mani!”? Par šo tematu sarunu ar MPG un Media Contacts vadītāju Baltijas valstīs Kasparu Ulstu un reklāmas aģentūras EURO RSCG RĪGA direktoru Ģirtu Ozoliņu dzirdēsit pēc 10:00.

Telefoni tiešraidē - 67222888, 67225599

E-pasts studijā - klausitajs@latvijasradio.lv

Audio un video tiešraide internetā -  www.latvijasradio.lv

Komentāri (8)CopyDraugiem X Whatsapp

Nepalaid garām!

Uz augšu