Viens no pasaulē lielākajiem kafejnīcu tīkliem «Starbucks» nācis klajā ar «Vienradžu frapučino» («Unicorn Frappuccino»), kurš dažu dienu laikā kļuvis par pašu pieprasītāko dzērienu, tajā pašā laikā sagādājot lielas «galvassāpes» baristām, kuri nav spējuši apmierināt lielo pieprasījumu. Daudzi no kafejnīcu darbiniekiem pauduši sašutumu arī par to, ka dienas beigās viņu rokas klāj spilgta krāsas kārtiņa.
«Instagram» iekarojis «Starbucks» kafejnīcu «vienradžu frapučino»
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Oficiālajā mājaslapā «Starbucks» ziņo, ka jaunākais sociālā tīkla «Instagram» topa dzēriens bija pieejams no 19. līdz 23. aprīlim, vai kamēr kafejnīcās būs vajadzīgās sastāvdaļas.
Neticami spilgtais našķis tiek gatavots uz frapučino bāzes, pievienojot tam skābu zilo sīrupu un violeto mango sīrupu, beigās visu apkaisot ar zilu un rozā pulveri. «Grande» izmēra dzērienā kopumā ir 59 grami cukura.